martes, 25 de junio de 2013

3.Avatar


Descripció
Hem estat treballant amb l’ordinador cinc dies, per cada dia teníem que fer un avatar, i com que eren cinc dies màxim teníem que tindre 5 avatar, però si fèiem mes avatars ens pojava la nota. Els avatars que fèiem es tenien que semblar a nosaltres el màxim possible .
Avatar: Un avatar es un personatge que et en lloc de posar una foto de la teva cara fas tu com un dibuix(un autoretrat) i que et representa en una pagina web.  
Procés
1r Avatar  “Digibody’s”

-Aquest avatar no m’agrada perquè no s’assembla gens a mi ,tampoc m’agrada perquè el dibuix es en blanc i negre.

2n Avatar “Animalfacemeiker2”
-Aquest avatar no m’agrada perquè no s’assembla res a mi perquè en aquesta aplicació de avatar no hi havia cap cabell que s’assemblés al meu.

3r Avatar “unique”
-Aquest avatar m’agrada mes perquè podies posar-li molts accessoris. Però no s’assembla  a mi.

5é Avatar “Simpsons Movie”
-Aquest avatar m’agrada perquè a la hora de fer l’avatar a estat mes entretingut però no s’assembla a mi perquè te cara d’home gran.
  
 Avatar “Julian opi”
-Aquest avatar no m’agrada perquè es com si fos un dibuix k agües fet jo, i no s’assembla a mi.

 Avatar “Mangatar”
-Aquest avatar es el que mes m’agrada i es el que mes s’assembla a mi per el cabell es.

Resultat
He escollit aquest avatar perquè es el que mes s’assembla a mi per el cabell i per el ulls. I també perquè es el que mes m’agrada.
Comentari
Els resultat no m’agrada perquè el alguns avatar no s’assemblen a mi. Aquesta activitat jo la tornaria a fer perquè es una activitat mol entretinguda i las hores que estat en classe fent aquesta activitat se m’han passat molt rapides. Amb aquesta activitat e après moltes pàgines per fer avatar, i a fer avatar(autoretrats de la meva cara).Alguns avatar el trauria perquè no s’assemblen gaire a mi, les dificultats que e tingut es que es molt difícil trobar el teu pel les teves orelles o el teus ulls. Jo crec que m’ha quedar be el treball perquè els avatar el e fet de diferents pàgines i no s’assembla ningun avatar a un altre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario