jueves, 27 de junio de 2013

5. Avatar analògic Taca


Descripció
He calcat la meva foto de la meva cara en una fulla apart i havíem de pintar les nostres cares amb un retolador negre. Havíem de decidir les ombres que voldríem posar, hauria de ser blanc o negre.
Procés
Per fer millor aquest dibuix e utilitzat un programa d'internet perquè les ombres es notin mes. Després ja e començat a pintar la meva cara fixant-me en la fotografia que avia editat en la pagina d’internet.
Fotografia sense editar

Fotografia editada 
Resultat
Aquest dibuix es el que mes m'agrada de tots els que he fet.
Valoració
Aquesta activitat m’ha agradat mes que les altres perquè el resultat era millor i era mes fàcil de fer que les altres activitats. Aconsellaria fer aquesta activitat perquè és una activitat entretinguda. He après una altra manera de pintar un dibuix, no canviaria res del meu dibuix. En aquest dibuix no e trobat cap dificultat perquè amb el la fotografia que havia editat sortia moble les taques negres que havia de posar en el meu dibuix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario