viernes, 28 de junio de 2013

6.Disseny d'un logotip



Logotip

Descripció.
Hem estat fent aquest treball durant molts dies, ja que eren molts processos  per els quals teníem que fer. Primer de tot vaig començar fent esborranys i després els vaig passar a una lamina en retoladors de color i en blanc i negre.

Procés.
- He fet esborranys dels logos que ami m’agradaven per després poder passar-ho a la lamina en retoladors de color i en blanc i negre.



Làmina 9.
- Primer de tot vaig passar-la a la làmina i la vaig repassar amb retolador de punta fina negra.



Làmina 10.

- He passat tots els logotips a la làmina i els he pintat en blanc i negre com a mi més m'agradava.




Làmina 11.
- He agafat el logotip que més m'ha agradat, l'he fet quatre vegades en una làmina nova i l'he pintat de diferents colors cadascun.




Làmina 12.
- He agafat el color que més m'ha agradat i he fet la maqueta amb cartó ploma.



Resultat.
- Finalment he fet la maqueta del logotip amb pintures i cartó ploma.





Valoració.
- Aquesta activitat no m’agrada perquè avia que fer molts passos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario