domingo, 30 de junio de 2013

8.Xarxa Modular Transformada


Descripció
Em estat quatre dies fent aquest treball. La Berta ens va dir que d’un quadrat triangle i un rombe aviem de treure una figura amb sentit podies fer animals cares de persones el que volguessis.

Procés
Jo com no sabia que fer em vaig fixar en una figura que la Berta ens va donar, aquesta figura estava treta d’un quadrat.


-Aquest es el mòdul que vaig tenir que fer per després calcar-lo a la lamina de dibuix.













-Després d’avar-lo calcat a la lamina vaig començar a pintar-lo amb colors groc i verd fosc.










-Una vegada ja estava pintada tota la lamina s’havia de repassar amb punta fina el que havia amb llapis.









Resultat
-Quan ja havia acabat de pintar i de repassar vaig pintar els ulls amb negre i aquest es el resultat.










Comentari
A mi aquesta activitat m’ha agradat en cara que m’hagi costat trobar alguna figura per fer. Es una activitat molt entretinguda i si el las fet be el resultat es mol bo. Es una activitat que mai l’havia fet es una activitat molt entretinguda.



No hay comentarios:

Publicar un comentario