miércoles, 26 de junio de 2013

4.Avatar Analògic


Avatar Analògic

Descripció
Primer la Berta ens va proposar fer les nostres cares amb diferents tècniques amb ombres i amb punts. Vam estar fent aquesta activitat gaire bé un mes.
Procés
La Berta ens va dir que aviem de portar una foto de la nostra cara en blan i negre. I en una lamina DN-3 aviem de fer una gama de grisos amb llapis grafit, amb punts i la ultima amb línies.
Gama de Grisos 
 Lamina 5
Després aviem de calcar la nostra cara a una fulla DN-4, i amb la primera cara que la teníem que fer amb ombres i en teníem de fixar en la gama de grisos que aviem fer.
No m’agradava com m’estava quedant perquè el pel i las ombres las estava fent malament.
  
Lamina 6
Després de avar fet la cara amb las sambres, aviem de calcar una altra vegada la nostra cara en un full DN-4 en contes de fer el dibuix amb sambres tenia que fer-lo amb pontets, també havia de fixar-me en la gama de grisos.

En aquesta foto mitja acabada ja manava agradant com m’anava quedant, el que tenia que fer molt mes punt al cabell.
Lamina 7
Aquesta foto esta mig acabada esta feta amb línies verticals i algunes línies horitzontals. I el dibuix m’anava agradant com quedava.

Resultat
Lamina 5
Aquest dibuix no m’agrada com m'ha quedat, perquè el pel no m'ha sortit com a la foto i fer les sambres em costava molt de fer. 
Lamina 6
Aquest dibuix m’agrada molt mes que l’altre perquè sa sembla molt mes ami i ma quedat millor que l’altra.
Lamina 7
Aquest dibuix és un dels que mes m’agrada dels tres perquè també s’assembla a mi, no m’ha quedat idènticament igual però té una semblança a la foto.

Comentari
La primera lamina no m'ha agradat perquè per a mi era molt difícil de fer i el dibuix no s’assembla res a la fotografia que tinc. En canvi el dibuix que fet amb punt ma agradat molt mes i a estat mes entretingut que l’altre i el resultat ma agradat mol mes. Jo recomanaria fer aquesta activitat perquè és entretinguda i divertida. He après a millorar la tècnica de el ombrejats. Canviaria la primera lamina perquè m'ha quedat mol malament i perquè és el que mes m'ha costat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario