jueves, 30 de mayo de 2013

2.La dansa


2.La dansa
Descrició
Es un quadre fer per Henri Matisse. Aquest quadre esta exposat en el museu del Hermitage de San Petersburg a Rússia. Esta pintat al óleo sobre llenço y  me deix 260 cm d’altura per 389 cm d’ample. En aquesta obra es representa un grup de cinc persones, de diferents sexes, que ballen en rodona, donant-se la ma.
FITXA TÈCNICA:
-Títol: “ La Dansa    “
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909
-Dimensions:260cm de alt i 389cm d’amplada
-Tècnica Óleo sobre tela
-Estil: Fauvisme
-Gènere: Retrat i paisatge
-Localització: Museu del Hermitage, San Petersburg


Títol: La dansa

Autor: Henri Matisse
Procés
En primer lloc la Berta ens va exposar la feina que teníem que fer. Vaig començar fent el terra per saber col·locar el homes i dones, quan vaig  fer el terra vaig començar a fer els homes i dones. Després d’haver fet el dibuix a llapis  vaig començar a pintar amb les temperes, però el cel el vaig pintar amb o ‘li. Després d’haver pintat el cel vaig pintar el terra i els homes i dones. Després vaig pintar els cabells i per finalitzar vaig repassar amb  temperes els llocs on avia llapis.



Resultat


Foto del meu dibuix acabat
Comentari 
No m’agradat perquè se m’ha fet massa llarg i perquè es la primera vegada que he treballat amb temperes, si repetiria aquesta activitat per millorar la meva tècnica amb les temperes.
He après a barrejar l’aigua amb les temperes i que quedes mes espessa, el que canviaria seria el repassar amb pinzell el dibuix.
No m’agrada com m’ha quedat perquè m’ha quedat de diferents colors.   

No hay comentarios:

Publicar un comentario